Uddeler, BRF Dagli'Brugsen Råby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Grib chancen hos Danmarks største detailvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • Drive en selvstændig Brugsforening, hvor du sammen med bestyrelsen skal udvikle butikken
  • Få ansvaret for en butik, hvor I lægger vægt på at være tæt på kunden samt skabe fantastiske resultater
  • Et lederjob med stor mulighed for at udvikle dig selv og dit lederskab
  • Frihed til at udvikle og igangsætte lokale initiativer med stor opbakning fra bestyrelsen

Dagli’Brugsen Råby:

Råby sogn har 454 indbyggere, er beliggende 20 km nord for Randers.

Brugsforeningen i Råby har en 136 år lang historie. I Råby vil menneskene gerne det nære lokalmiljø, hvilket vil sige at indbyggere i Råby og i de omkringliggende landsbyer kærer sig om hinanden, er omsorgsfulde og plejer relationer. Der er en meget stor grad af hjælpsomhed, hvor Brugsen er en tydelig del af og bakker op om lokalsamfundet.

Bliv drivkraften i Dagli’Brugsen i Råby og lokalsamfundet omkring:

Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er lokal og sat sammen af byens borgere. I Dagli’Brugsen Råby er der 7 medlemmer af bestyrelsen. Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken. Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv – både som borgere og potentielle kunder.

Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Dette indebærer bl.a..:

  • Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
  • Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
  • Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback mv.
  • Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar
  • Konstruktiv sparring med bestyrelsen

Få frihed til at igangsætte lokale tiltag

Dagli’Brugsen er afhængig af en stærk forankring i lokalmiljøet og at vi tilbyder et stærkt købmandskab. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af, lave aftaler om at forhandle lokalt producerede varer m.m. og dermed selvstændigt drive din butik med et godt koncept i ryggen.

Den person vi søger, skal kunne sætte flueben ved følgende:

  • Du har ledelseserfaring fra detailbranchen
  • Du arbejder med driftsmæssige og administrative opgaver
  • Du har en god forståelse for tal og regnskaber, samt IT-kyndig
  • Du er struktureret og skaber godt sammenhold.
  • Du formår at fremtidssikre, have overblik og skabe en salgsklar butik alle ugens dage
  • Du er ekspert i kundeservice

Som person er du nærværende og kan lide at tale med mennesker. Som leder er du visionær, og kan skabe resultater, både på kort og langt sigt. Du går forrest, bringer nye initiativer i spil, men evner også at indrette hverdagen i butikken, så du kan træde i baggrunden og lade dine medarbejdere udfolde sig. Vigtigst af alt, klæder du dine medarbejdere på, så de kan vokse og i fællesskab sikrer i hinandens motivation gennem jeres fælles passion for det, i laver.

Vi tilbyder:

  • Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser
  • En engageret, positiv og visionær bestyrelse
  • En attraktiv lønpakke, jævnfør aftalen mellem BA (Brugsens Arbejdsgiver Forening), og DLO (Danmarks leder organisation)
  • Tiltrædelse 1.6.24

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Salgschef Keld Berg Hansen, tlf. 23 80 20 20, HR-forretningspartner Mads Bo Pedersen, tlf. 28 34 54 81 eller Formand Jens Agner Rasmussen, tlf. 40 41 47 13

Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 19. April 2024

I Dagli' Brugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9bbc77de)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Dagli'Brugsen, Ved Dammen, 8970 Havndal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023360

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet